Kontakt os     

Har du et spørgsmål til din rejse, kan du se, om du kan finde svar under alt om din rejse ​

 

Pas og legitimation

​Alle passagerer skal kunne fremvise gyldig legitimation.
Det er dit eget ansvar at overholde alle regler omkring pas, visum og sundhed, der gælder for din rejse eller andre tjenester, vi har ydet dig. Oplyste fornavne og efternavne på rejsende skal være identiske med navnene i passet. Vi gør alligevel opmærksom på, at pas er det eneste gyldige legitimationsbevis, som gælder internationalt. Det er dit eget ansvar at undersøge, hvilke regler der gælder for indrejse i de forskellige lande.
>> Læs mere om pas og legitimation (pkt. 4.)

Parkering - Hvor kan jeg parkere bilen?

​Bestil en parkeringsplads hos DFDS. Antallet af p-pladser ved DFDS Terminalen i København er begrænsede, så bestil p-plads til din bil i god tid.

Kontakt os på telefon 3342 3000, så hjælper vi med at booke en parkeringsbillet. Vi skal bruge dit bookingnummer for at kunne booke en parkeringsplads til dig.

>> Læs mere om parkering (pkt. 10.)

Shuttlebus - hvor finder jeg den?

​Der kører shuttlebus fra Nørreport St. til terminalen ved Dampfærgevej ved afgang og retur igen ved ankomst.

Vi tilbyder shuttlebus mellem Nørreport og DFDS Terminalen i København. Bussen skal bestilles samtidig med du bestiller din rejse. Pris ca kr. 40,- pr. person t/r (barn 0-3 år er gratis). Bussen kører direkte til og fra Nørreport (Oster Voldgade 2c).
Bemærk at det ikke er muligt at købe billet i bussen, og at din rejsebekræftelse gælder som din billet til bussen.
>> Læs mere om shuttlebus (pkt 13.)

Aldersgrænse - hvad er aldersgrænsen for at rejse med DFDS?

For MiniCruise er aldersgrænsen 20 år. Personer under 18 år må rejse på MiniCruise med en forælder. Personer på 18 og 19 år må rejse uden forælder på MiniCruise under forudsætning af, at de rejser med en gruppeleder. Der skal være mindst én gruppeleder for hver 2. person under 20 år. Et MiniCruise med DFDS er en rejse tur/retur med samme skib.
>> Læs mere om aldersgrænse (pkt 3.)

Bordbestilling i restauranterne

Jo før du bestiller bord, jo større mulighed for at der er ledigt i din ynyndlingsrestaurant.
>> Læs mere om bordbestilling (pkt. 5.)

WiFi på Oslobåden

Få adgang til WiFi overalt på skibet ved at tilkøbe en af følgende pakker om bord:

​1 time ​40,-
​3 timer ​65,-
​20 timer ​120,-
​44 timer ​200,-

Bemærk:  Der tages forbehold for ændringer i priserne. Internetforbindelsen går til tider over satellitnetværk, så enkelte begrænsninger må påregnes på kapacitets krævende løsninger såsom streamingtjenester. Husk, brug af data over mobilnettet betales via din egen mobiloperatør.

Sådan gør du:

Vælg netværket "DFDS-guest", hvorefter du automatisk bliver ført til en side hvor du har mulighed for at vælge hvilken pakke du gerne vil købe samt betale. Herefter er du online i de timer du har betalt for.

Der er også mulighed for at logge på vores trådløse internet ved bilcheckin eller i terminalen inden afgang. Der kan du også hente vores DFDS-app ned inden afrejse.

Premium og konferencegæster:

Bor du i en af premium kahytterne eller er du konferencegæst, er WiFi allerede inkluderet. Premiumgæster skal gå i Guest Service Center med den WiFi kupon der ligger i kahytten for at få adgang. Konferencegæster vil få en WiFi-kode i konferencecenteret.


 Andre spørgsmål om rejsen? Du kan få mere information om rejsen her >>


Åbningstider på telefonen:
Mandag-fredag: kl. 09.00-17.00
Weekend og helligdage: kl. 11.00-14.00
Telefon:+45 33 42 30 00
Mail: dkinfo@dfds.com

Åbningstider i terminalen i København:
Alle dage: kl. 09.15-16.45​​

​Terminalen:
Dampfærgevej 30
2100 København Ø

Hovedkontor:
Sundkrogsgade 11
2100 København Ø
Cvr.nr.: 14194711

Vi gør opmærksom på at der er travlhed på telefonerne i weekenden. Venligst send os mail og vi bestræber os på at svare hurtigst muligt dkinfo@dfds.com

Åbningstid for DFDS Terminal i København i januar

Åbningstider for personlig henvendelse i DFDS Terminal i København i januar 2018

DFDS Terminalen er lukket for personlig henvendelse følgende dage, da Crown Seaways er på værft.
7. januar, 13. januar & 21. januar.

Da Crown Seaways er på værft, har vi ingen afgang på følgende dage :
5. januar, 7. januar, 9. januar, 11. januar, 13. januar, 15. januar, 17. januar, 19. januar, 21. januar & 23. januar 2018.

Hvornår har vi travlt på telefonen?

  

 


 

 Send os en email


Fragt og biler over 3500 kg

Telefon: +45 33 42 33 42

 


Glemte sager om bord

Telefon: +45 33 42 30 90 (telefontid: mandag-fredag mellem kl. 13.00 - 14.00)    

Mail: varemodtagelsen@dfds.com (benyt kun denne e-mail til henvendelse om glemte sager om bord)