Kontakt DFDS eller find svar på dine spørgsmål her

Har du et spørgsmål til din rejse, kan du se, om du kan finde svar under.

Parkering - Hvor kan jeg parkere bilen?

​Der kører shuttlebus fra DFDS Terminalen (Dampfærgevej 30) til Københavns Centrum. Bussen stopper to steder. På Nørreport Station og ved Københavns Hovedbanegård, hvorfra den kører retur igen til DFDS Terminalen om eftermiddagen. Bussen kører kun i forbindelse med skibene til og fra Norge og turen tager ca. 15 minutter.

Billetter og priser:
Voksne/børn Pris: DKK 25,- pr. person pr. vej.
Børn 0-3 år er gratis.
Billetter kan købes ombord i vores Guest Service Centre på dæk 7 frem til kl 9:30.

Har du bestilt shuttlebus-billet på forhånd, da du bookede din rejse, skal du fremvise din bookingbekræftelse som billet.

>> Læs mere om parkering (pkt. 10.)

Shuttlebus - hvor finder jeg den?

​Der kører shuttlebus fra Nørreport St. til terminalen ved Dampfærgevej ved afgang og retur igen ved ankomst.

Vi tilbyder shuttlebus mellem Nørreport og DFDS Terminalen i København. Bussen skal bestilles samtidig med du bestiller din rejse. Pris ca kr. 50,- pr. person t/r (barn 0-3 år er gratis). Bussen kører direkte til og fra Nørreport (Øster Voldgade 2c og ved Hovedbanegården v/ Banegårdspladsen.
Bemærk at det ikke er muligt at købe billet i bussen, og at din rejsebekræftelse gælder som din billet til bussen.
>> Læs mere om shuttlebus (pkt 13.)

Aldersgrænse - hvad er aldersgrænsen for at rejse med DFDS?

For MiniCruise er aldersgrænsen 20 år. Personer under 18 år må rejse på MiniCruise med en forælder. Personer på 18 og 19 år må rejse uden forælder på MiniCruise under forudsætning af, at de rejser med en gruppeleder. Der skal være mindst én gruppeleder for hver 2. person under 20 år. Et MiniCruise med DFDS er en rejse tur/retur med samme skib.
>> Læs mere om aldersgrænse (pkt 3.)

Bordbestilling i restauranterne

Jo før du bestiller bord, jo større mulighed for at der er ledigt i din ynyndlingsrestaurant.
>> Læs mere om bordbestilling (pkt. 5.)

WiFi på Oslobåden

Få adgang til WiFi overalt på skibet ved at tilkøbe en af følgende pakker om bord:

​1 time ​40,-
​3 timer ​65,-
​20 timer ​120,-
​44 timer ​200,-

Bemærk:  Der tages forbehold for ændringer i priserne. Internetforbindelsen går til tider over satellitnetværk, så enkelte begrænsninger må påregnes på kapacitets krævende løsninger såsom streamingtjenester. Husk, brug af data over mobilnettet betales via din egen mobiloperatør.

Sådan gør du:

Vælg netværket "DFDS-guest", hvorefter du automatisk bliver ført til en side hvor du har mulighed for at vælge hvilken pakke du gerne vil købe samt betale. Herefter er du online i de timer du har betalt for.

Der er også mulighed for at logge på vores trådløse internet ved bilcheckin eller i terminalen inden afgang. Der kan du også hente vores DFDS-app ned inden afrejse.

Premium og konferencegæster:

Bor du i en af premium kahytterne eller er du konferencegæst, er WiFi allerede inkluderet. Premiumgæster skal gå i Guest Service Center med den WiFi kupon der ligger i kahytten for at få adgang. Konferencegæster vil få en WiFi-kode i konferencecenteret.

Glemte sager om bord

Telefon: +45 33 42 30 90 (telefontid: mandag-fredag mellem kl. 13.00 - 14.00)    

Mail: varemodtagelsen@dfds.com (benyt kun denne e-mail til henvendelse om glemte sager om bord)


 Andre spørgsmål om rejsen? Du kan få mere information om rejsen her >>


Åbningstider på telefonen:
Mandag-fredag: kl. 09.00-17.00
Weekend og helligdage: kl. 11.00-14.00
Telefon:+45 33 42 30 00
Mail: dkinfo@dfds.com

Åbningstider i terminalen i København:
Alle dage: kl. 09.15-16.45​​

​Terminalen:
Dampfærgevej 30
2100 København Ø

Hovedkontor:
Sundkrogsgade 11
2100 København Ø
Cvr.nr.: 14194711

Vi gør opmærksom på at der er travlhed på telefonerne i weekenden. Venligst send os mail og vi bestræber os på at svare hurtigst muligt dkinfo@dfds.com

Hvornår har vi travlt på telefonen?

  

 


 

 Send os en email


Fragt og biler over 3500 kg

Telefon: +45 33 42 33 42