Samarbejde med Club Matas

Optjen Club Matas-point 

Optjen Club Matas-point på alt, hvad du køber hjemmefra når du booker din rejse på www.dfds.dk. Husk at du skal have registreret dit Club Matas-nummer inden rejsen.

Du optjener 1 Club Matas-point for hver 20 kroner, du betaler for din rejse, der købes på dfds.dk eller pr. telefon på +45 33 42 30 00 hos DFDS.

Hvordan optjenes point

  1. Vælg din rejse og start din online booking
  2. Når du bestiller online, omhandler trin nr. 5 dine personoplysninger. Her bedes du logge ind på din DFDS-konto, eller oprette en ny konto.
  3. Når du er logget ind på din DFDS-konto, bedes du indtaste dit Club Matas-kortnummer. Dette sker forstsat i trin nr. 5 Personoplysninger. 
  4. Sørg for at dit Club Matas-kortnummer er indtastet korrekt i feltet under bookingprocessen. Dit Club Matas-kortnummer er på 11-13 cifre og starter med 2010-.
  5. Færdiggør og betal din booking
  6. Dine point vil blive tildelt til dig inden for 14 dage efter din sidste rejsedag

Samarbejdet med Club Matas er trådt i kraft pr. 28. oktober 2013. Vi tager forbehold for tryk- og stavefejl.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Club Matas?

Club Matas er Matas’ loyalitetsprogram. Når du er medlem af Club Matas, kan du optjene point, når du handler hos Matas eller hos en af Club Matas’ samarbejdspartnere. Tilføj dit Club Matas-kort til din DFDS booking og optjen point, som du kan bruge i Club Matas-pointshop.

Du kan læse mere om Club Matas på deres hjemmeside: https://www.clubmatas.dk/omclubmatas

TILMELD DIG CLUB MATAS

Hvad koster det at være medlem af Club Matas?

Det er gratis at tilmelde sig og være medlem af Club Matas.

Hvordan tilmelder jeg mig Club Matas?

Hvis du ikke tidligere har været medlem af Club Matas, kan du gå ned i en Club Matas-butik eller besøge Club Matas-hjemmeside for at oprette din profil.

Hvis du opretter din profil online, skal du henvende dig i en Matas butik eller ringe til Club Matas på tlf. +45 48 16 55 44, for at få et kortnummer tilknyttet til din profil. Det er nødvendigt at have et kortnummer tilknyttet din Club Matas-profil, for at kunne optjene point hos Club Matas partnere.

Kan alle blive medlem?

Du skal mindst være 13 år gammel og have et mobilnummer og en e-mailadresse for at blive medlem af Club Matas. Er du under 18 år, skal du have en tilladelse fra dine forældere eller værge for at kunne blive medlem.

Flere spørgsmål angående dit Club Matas medlemskab?

Du kan finde svar på flere spørgsmål angående dit medlemskab hos Club Matas på følgende hjemmeside: http://www.clubmatas.dk/FAQ

OPTJEN POINT

Hvordan optjener jeg point med DFDS?

Du kan optjene Club Matas-point på alle danske bookinger, der er købt på dfds.dk eller pr. telefon på +45 33 42 30 00 hos DFDS. For at kunne optjene point, skal dit Club Matas-kort være korrekt registreret på din booking inden din afrejse.
Bemærk: Der kan ikke optjenes Club Matas-point på Firma- eller Konference rejser.

Hvor finder jeg mit Club Matas kortnummer?

Det er det lange nummer, der starter med 2010- som står ved stregkoden på dit Club Matas-kort. Du kan også finde dit kortnummer online på din Club Matas profil under fanen ”Min profil”, hvor der står ”Medlemskort nr.”.

Hvad optjener jeg point på?

Optjen Club Matas-point på alt, hvad du køber hjemmefra. Det er muligt at tilføje ydelser såsom måltider, vinsmagning, udflugter og parkering sammen med din rejse. Point optjenes på alt, hvad du køber hjemmefra.

Point tildeles kun på gennemførte MiniCruise og transportrejser, der er købt i danske kroner.

Bemærk: der optjenes ikke point på afbestilte rejser eller på det, du køber om bord.

Kan jeg optjene point på gavekort?

Du optjener ikke point, når du køber et DFDS-gavekort, som er på et beløb f.eks. 500kr. Til gengæld kan personen, der bruger dette gavekort til at betale sin rejse med få point.

Kan jeg tilføje flere Club Matas-kort til min booking?

Nej. Der kan kun tilføjes et Club Matas-kort pr. booking.

Hvor mange point optjener jeg med DFDS?

Du optjener 1 Club Matas-point for hver 20 kroner, du betaler for din rejse, der er købt på dfds.dk eller pr. telefon + 45 33 42 30 00. Det vil sige, at hvis du køber en rejse til i alt 1.200,- kr., optjener du 60 Club Matas-point.

Hvornår får jeg mine point?

Dine point vil blive overført til din Club Matas-konto senest 14 dage efter din sidste rejsedag.

Jeg har ikke nået at tilføje mit Club Matas-kort til min booking, kan jeg nå at gøre dette efter min rejse?

Desværre ikke.

Jeg havde ikke mit Club Matas-kort i nærheden, da jeg bookede rejsen. Kan jeg tilføje mit Club Matas-kort efter bookingen er oprettet?

Ja det kan du godt. Club Matas-kortet kan tilføjes til din DFDS-konto og booking helt op til afrejse.

Der er gået 14 dage siden min sidste rejsedag, men jeg kan ikke se mine Club Matas-point?

Du kan se alle dine point transaktioner på Club Matas’ hjemmeside under fanen ”Mine Point”.

Hvis du ikke kan se dine point, som du skulle have modtaget fra DFDS, kan du kontakte os på følgende mail: club.matas@dfds.com. Venligst skriv rejsens bookingnummer og dit Club Matas-kortnummer i e-mailen.

VILKÅR OG BETINGELSER

  1. Optjen 1 Club Matas-point for hver 20 kroner du køber for, når du booker din transportrejse eller MiniCruise på www.dfds.dk.
  2. Point optjenes kun på bookinger der er købt i danske kroner. Det vil sige bookinger, som er booket på www.dfds.dk eller bookinger, som er booket telefonisk via. +45 33 42 30 00 hos DFDS.
  3. Point optjenes på alt, hvad du køber hjemmefra og tildeles kun på gennemførte MiniCruise og transportrejser.
  4. For at modtage dine point, skal dit Club Matas-kortnummer være korrekt indtastet i din DFDS-profil inden bookingen er bekræftet. Club Matas-kortnummeret skal indtastes i Matas feltet, når du laver din booking.
  5. Dine point vil blive tildelt inden for 14 dage efter din rejse er afsluttet
  6. DFDS vil tilbagetrække point, som er blevet tildelt til bookinger, der efterfølgende er annulleret eller ved bedrageri. Du kan kontakte DFDS via. tlf. eller e-mail. Find kontaktdetaljer her; www.dfds.dk/kontakt
  7. Reklamation for manglende Club Matas-point vil ikke blive accepteret efter 2 måneder fra rejsens returdato.
  8. Du kan ikke bruge dine Club Matas-point til direkte at modtage en rabat hos DFDS
  9. I tilfælde af en aflyst DFDS-afgang, flyttes den bestilte afgang til en ny dato, eller også kan kunderne gøre brug af deres ret til refundering. I disse tilfælde vil kunderne ikke modtage yderligere Club Matas-point på den ændrede sejlafgang.