VEJLEDNING TIL PERSONER MED HANDICAP
VEJLEDNING TIL PASSAGERER MED HANDICAP
Det er vigtigt for DFDS at gøre overfarten på vores ruter så behagelig som muligt for passagerer med nedsat mobilitet, handicap og særlige behov.
Virksomheden bestræber sig på at sikre, at alle passagerer kan benytte sig af virksomhedens tjenester, når dette er muligt og sikkert.
Din rejseforespørgsel kan ikke afvises udelukkende på grund af handicap eller nedsat mobilitet, og du har ret til at rejse uden ekstraomkostninger på de samme betingelser, som gælder for alle andre passagerer. Du er berettiget til en vis hjælp såvel i havnen som om bord på skibet. Det gælder blandt andet hjælp til at komme om bord og/eller fra borde, hjælp med bagage og/eller særligt medicinsk udstyr samt hjælp til at få adgang til toiletfaciliteterne.
For at kunne hjælpe skal vi have besked om dine behov på bestillingstidspunktet. Vær opmærksom på, at der kan være begrænsninger i den service, som vi med rimelighed kan yde.
Kundeservice
Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget, kan du kontakte vores venlige kundeserviceteam – de er altid klar til at hjælpe.
Klik på linket nedenfor, hvis du vil have flere oplysninger.
De bedste til søs!
Vi er glade for at kunne meddele, at DFDS igen er blevet udnævnt til Europas Førende Færgeoperatør 2024 ved det prestigefyldte World Travel Awards.
Denne udmærkelse havde ikke været mulig uden jer, vores kære passagerer. Tak for at anerkende det hårde arbejde leveret af vores fantastiske team, som dedikerer sig til, at hver rejse er lige så enestående som den forrige.
Jeres evige støtte er nøglen til vores succes.